Als je een huis koopt, komt er vanalles bij kijken… één van die leuke dingen die er voor mij nog aan vast hangen is de donderwolk boven mijn hoofd die zegt: je kan niet met de auto rijden…

dus ja, na het tekenen van de compromis toch maar mijn moed bijeengeraapt en naar de rijschool gestapt (theorie had ik gelukkig op een onbewaakt moment in augustus al gehaald).

en vandaag: het moment van de waarheid: voor de eerste keer achter het stuur

Zelfs sturen is moeilijker dan het lijkt!

maar allé, twee uur later, en een les over oriëntatiepunten, spiegels, koppeling, gas geven, remmen,… later, zie ik het toch een klein beetje zitten om een rijbewijs te halen. We zullen we zien wat het geeft…

MAAR bij deze bent u dus gewaarschuwd: vanaf vandaag is er een gevaar extra op de baan, iedereen in Gent en omstreken uitkijken geblazen dus

(oh ja: morgen tussen 15u en 17u is het weer zover)