mijn vrije dag vandaag… dus: ik begon met 2 uurtjes rijles van 10 tot 12. 

Het werd mijn derde les, en de eerste botsing in mijn leven!

Gelukkig was ik niet in fout, maar een tip aan al wie dit leest: hou afstand als je een auto ziet van de rijschool, die durft nog wel eens stilvallen aan een verkeerslicht (en dan is het de bedoeling dat je ook even wacht tot die vertrokken is, ipv gewoon door te rijden :-0 )

In de namiddag had Wouter ook vrij, omdat er een architect zou komen kijken naar ons huis, vooral om ons te helpen met de isolatie enzo. Achteraf bekeken was het interessant, maar net iets te duur voor ons budget… dat wordt dus wikken en wegen

wel staat vast (of toch bijna) dat we onze boven gaan isoleren met cellulose. Meer info daarover vind je hier 

 Terwijl de architect met ons rondkeek, heeft moeke de voortuin verder leeggemaakt (er lagen nog steeds stapels vezelplaten…)